תקנון

       הזמנת תלבושות מהוה אישור והתחייבות לתקנון

           דולידנס הפקות עושה  מאמצים גדולים כדי להגיש לכם תלבושות אומנותיות, מיוחדות, נקיות וארוזות בקפידה.  

          כל התהליך מרגע ההזמנה נעשה בתשומת לב מירבית .

          הנכן מתבקשות להחזיר את התלבושות במלואן כשהן מסודרות כדי שנוכל להגיש שירות מעולה ללקוחות הבאים.

         לתשומת לבכן:

·        השכרת התלבושות ליום אחד ולאירוע אחד. אירוע נוסף או יום נוסף מחייבים בתשלום נוסף

·        בהזמנה הנכם מתחייבות  להחזיר את כל הפריטים והאביזרים במועד המסוכם.

·        אי החזרת  פריט אחד או יותר או החזרת פריטים כשהם אינם תקינים גורמת נזק מהותי לחברה, מבחינת התיפעול

           והמוניטין, בכל נזק שהוא כגון: השכרת סט שלם לרצף אירועים, תפירה מיידית להשלמת הפריטים וכדומה,

          ישא הלקוח בנזק כולו שנגרם.

  • ·        חתימה על טופס ההזמנה או הזמנה מסוכמת בטלפון  זה אינה מאפשרת ביטול של תלבושות, על בסיס פנוי בלבד,

                       נוכל לשנות כמות / דגמים  ע"פ מלאי והאפשרויות העומדות לרשותינו.

·         במידה וההזמנה תבוטל עד 30 יום מהאירוע  (אלא אם כן נקבע ברמה ארצית על ביטלוי מופעים מסיבה ביטחונית או מזג האויר)

                        ישולמו לחברה סך: 50 אחוז מסך ההזמנה,. במועד הקצר משלושים יום טרם מימוש ההזמנה, ישא הלקוח במלוא העלות.

·        דולידנס הפקותלא תשא בכל הוצאה הקשורה לתלבושות כמו: משלוחים וכדומה

·        אין להעביר את התלבושות לצד שלישי בשום אופן, גם אם הוא בעצמו ביצע הזמנה של אותה תלבושת למחרת.

·        תשלום עבור התלבושות יוסדר עד שבועים מתהליך האירוע במידה והתשלום בצק דחוי, התאריך יהי-ה  עד 30 יום מהאירוע.

·        תלבושות שהוזמנו, אולם לא נעשה בהם שימוש בהופעה ישולמו כרגיל.

·        מיד בסיום האירוע יש ליצור קשר עם השליח לפי הסיכום של מועד החזרת התלבושות.

·        במידה ונקבל תלבושות שאינן של חברתנו וחברת התלבושות תדרוש זאת, תשאו אתם בעלויות ההעברה, ככל שידרש.

·        התלבושות נשלחו כשהן תפורות היטב, נקיות וכו. במידה ותלבושת תוחזר פגומה, או קרועה וכדומה, ישא הלקוח בכל העלויות הנובעות מכך.

·        באם יש ההערות בענין התלבושות שנשלחו הן תתקבלנה עד שעתים מרגע הגעת המשלוח אליכן.

          דולידנס מעונינת להעניק את השירות הטוב והיעיל ביותר!

·        חובה להשאיר לפחות 3 מספרי טלפון ולהיות זמינים ביום המופע ולוודא אף שהתלבושות הגיעו חזרה ליעדן. האחריות היא על המזמין.

·        טופס ההזמנה יבוצע לאחר חתימת האחראית והיא זו שתסדיר את התשלום.

·        פריטים שיגיעו בטעות לחברה יהיו הפקר לאחר 20 יום. 

            חברתנו תשמח להגיש לכם חידושים ואת מיטב קולקצית התלבושות

                           ומאחלת לכם: הפקה משובחת במיוחד!